LOGO
Reply to Thread New Thread
Old 09-03-2012, 06:44 AM   #1
skiboyx

Join Date
Oct 2005
Posts
439
Senior Member
Default Die verskil tussen die ou dae en vandag!
Scenario: - Piet en Jan raak betrokke in 'n fight by die skool
TOE - 'n Groot groep seuns vorm rondom die twee, hulle slaan die kak uit mekaar uit, skud hande en die volgende dag is hulle dik pels.
NOU - Polisie word ontbied en arressteer vir Jan en Piet. Alle selfone met videos van die fight word gekonfiskeer as bewysstukke. Albei word aangekla vir aanranding. Altwee word geskors al het Piet die kak begin. Die ouers word ingeroep vir konsultasie en die ander kindes wat die fight gesien het kry trauma berading. Die video van die fight is beskikbaar op YouTube.

Scenario: - Piet onstig die klas want hy wil nie stilsit en stilbly nie
TOE - Piet se gat word vuurwarm geslaan. Hy sit nog steeds nie stil nie want sy gat brand te veel, maar hy hou darem sy bek en maak matriek klaar en word 'n suksesvolle besigheidsman.
NOU - Piet word op Ritalin gesit want hy het een of ander hiperaktiewe neiging. Word 'n zombie. Word getoets vir ADD (Attention Deficit Disorder). Die juffrou sukkel haar gat af. Piet kan nie bybly nie en verlaat skool na Standerd 6.

Scenario: - Jan gooi 'n klip en breek 'n ruit van die buurman se huis.
TOE: Jan se gat brand. Hy moet vir 'n week lank in die buurman se tuin werk.
NOU: Jan se gat brand. Sy pa word gearresteer vir kindermishandeling. Jan word in pleegsorg geplaas. Die sielkundige oortuig Jan se suster dat haar pa haar seksueel aangerand het en hul pa gaan tronk toe. Jan se ma en pa skei want sy het 'n verhouding met die Sielkundige.

Scenario: - Piet druip Engels op Hoërskool.
TOE - Piet se gat brand. Hy moet Engels ekstra klasse loop. Hy slaag Engels goed in matriek en gaan Universiteit toe.
NOU - Die Onderwyser kry die skuld. Piet is getraumatiseer. Sy saak word opgevat deur 'n plaaslike menseregte groep wat bepaal dat dit rassisties is om Engels 'n vereiste vak te maak. Dit raak 'n politieke storie en 'n saak word aanhandig gemaak teen die skool en die Onderwysdepartement. Engels word van die cirriculum afgehaal. Piet slaag matriek goed, maar sny gras vir 'n lewe want hy kan fokkol Engels praat.

Scenario - Jan vat 'n klomp klappers, maak 'n bom daarmee en blaas 'n miershoop op.
TOE - Jan se gat brand. Die miershoop is in sy moer. Duisende miere dood.
NOU - Die Veiligheidspolisie en Dierebeskermingsgroepe word ingeroep en Jan word aangekla van stedelike terrorisme en dieremishandeling. Sy ouers word dopgehou. Jonger broers en susters word van die huis af weggevat. Hulle rekenaars word gekonfiskeer en Jan se pa word op 'n lys van terroriste geplaasen hy kan nie verder werk kry nie. Die familie krepeer.

Scenario - Piet val sy knie in nerwe gedurende pouse. Sy juffrou vee sy trane af, maak die knie skoon en gee hom 'n drukkie.
TOE - Piet voel gou beter en tweede pouse hol hy al weer rond.
NOU - Piet se Juffrou word beskuldig dat sy 'n pedofiel is en verloor haar werk. Sy kry 'n opgeskorte vonnis. Piet ondergaan terapie vir die volgende vyf jaar. Raak 'n moffie.
skiboyx is offline


Old 09-03-2012, 06:44 AM   #2
Equackasous

Join Date
Oct 2005
Posts
468
Senior Member
Default
Can you spot what went wrong?
Equackasous is offline


Old 09-03-2012, 06:44 AM   #3
GetsTan

Join Date
Oct 2005
Posts
691
Senior Member
Default
Ek sien dit was nie net my gat wat gebrandt het nie in daai dae . Jan se gat het maar baie oik baie gebrandt .
GetsTan is offline


Old 09-03-2012, 06:44 AM   #4
smokeberly

Join Date
Oct 2005
Posts
392
Senior Member
Default
Ja nee, ons het groot geword met pakslae.

As daar 'n week verby gegaan het wat ek nie pak gekry het nie, was dit seker omdat ek waterpokkies gehad het...
smokeberly is offline


Old 09-03-2012, 06:44 AM   #5
vintsqyuid

Join Date
Oct 2005
Posts
498
Senior Member
Default
Ek sien dit was nie net my gat wat gebrandt het nie in daai dae . Jan se gat het maar baie oik baie gebrandt .
and the on-line afrikaans tranlator said this is what you said :


i see it has not been just my hole that/what gebrandt does'nt have in daai days . jan's hole have but very oik very gebrandt . ...
vintsqyuid is offline


Old 09-03-2012, 06:44 AM   #6
VowJoyday

Join Date
Oct 2005
Posts
532
Senior Member
Default
Ja nee, ons het groot geword met pakslae.

As daar 'n week verby gegaan het wat ek nie pak gekry het nie, was dit seker omdat ek waterpokkies gehad het...
and the on-line afrikaans tranlator said this is what you said :http://interpret.co.za/

yes no. , we have big get to be with pakslae.
as there a week straight past gegaan have that/what i not wrap up did not get , has been it sure because i waterpokkies had . . . ...
VowJoyday is offline


Old 09-03-2012, 06:44 AM   #7
Soulofpostar

Join Date
Oct 2005
Posts
506
Senior Member
Default
ml

The online translator is not wêking raait!

Soulofpostar is offline


Old 09-03-2012, 06:44 AM   #8
Janarealiti

Join Date
Oct 2005
Posts
569
Senior Member
Default
I'm a bit annoyed coz I was gonna use the on line translator to totally impress you all eksay.

Ek can nie praat afrikaans good nie, ek is 'n englisman - nie, and again another nie... there is usually 3 or 4 nie's in each line. lol. Oh well, back to the drawing board.
Janarealiti is offline


Old 09-03-2012, 06:44 AM   #9
glasscollector

Join Date
Oct 2005
Posts
525
Senior Member
Default
I'm a bit annoyed coz I was gonna use the on line translator to totally impress you all eksay.

Ek can nie praat afrikaans good nie, ek is 'n englisman - nie, and again another nie... there is usually 3 or 4 nie's in each line. lol. Oh well, back to the drawing board.
Don't worry Boks Ek is 'n Englishman too > It took me awhile to reply and formulate my words . I'm sure there are loads of grammer and spelling errors . But it was fun trying to shake my very rusty Afrikaans into some action
glasscollector is offline


Old 09-03-2012, 06:44 AM   #10
taesrom

Join Date
Oct 2005
Posts
462
Senior Member
Default
Guys, I would never correct any spelling mistakes or laugh at some1 trying!

It makes me happy to see some1 English-speaking, trying to reply in Afrikaans! And if any1 need help with translations, don't hesitate to shout. I, as well as loads of others, will help with out a doubt!

Doen so voort! (Continue)
taesrom is offline


Old 09-03-2012, 06:44 AM   #11
CarmenSanches

Join Date
Oct 2005
Posts
408
Senior Member
Default
Thanks ice
CarmenSanches is offline


Old 09-03-2012, 06:44 AM   #12
baxodrom

Join Date
Oct 2005
Posts
351
Senior Member
Default
Thanks ice
Jy meen seker "Dankie!"
baxodrom is offline


Old 09-03-2012, 06:44 AM   #13
tretcheenia

Join Date
Oct 2005
Posts
414
Senior Member
Default
ooo lalala dis 1 keer dat honeybee hoes hare mondie too.
. ek sckukkel met di skywing , mar ek kan kleinjie praat.
ek wensie date ek kan die story verstann. klink so
tretcheenia is offline


Old 09-03-2012, 06:44 AM   #14
gyjsdtuwr

Join Date
Oct 2005
Posts
558
Senior Member
Default
Jy meen seker "Dankie!"
Nee Ek meen BAIE DANKIE!!
gyjsdtuwr is offline



Reply to Thread New Thread

« Previous Thread | Next Thread »

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

All times are GMT +1. The time now is 03:22 AM.
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0 PL2
Design & Developed by Amodity.com
Copyright© Amodity